Četvrtak, Novembar 17, 2011

Prelazak iz vip-a u mt:s - NEMOGUĆA MISIJA!!!!

Rešim ja da prebacim mamin pripejd broj iz VIP-a u MTS, pošto ne želi još jednu karticu, a ne bi da menja broj i tako krećem u "pustolovinu".

Dan 1. Sreda, 9.11.2011.
Ulazim u poslvnicu mt:s-a u Nišu u Obilićevom vencu. Tamo me dočeka jako ljubazna gospođa, sa kojom obavim posao za tri i po minuta. Kaže bićete obavešteni putem SMS-a u roku od 48h da li je odobren prelazak kod nas u mrežu ili ste odbijeni. Potpišem papire, dobijem karticu, zahvalim se i dođem kući. Razmišljam u sebi - ok, sad je sreda veče, znači u petak uveče ističe tih 48h i pošto sam karticu registrovala kod vip-a, mislim da ne bi trebalo biti problema oko prelaska, a i rekla mi je da će mi onda ujutru oko 6 aktivirati i moći da ubacim karticu koju sam dobila od njih. Ok, prenesem ja to sve mami. 

Dan 2. Subota, 12.11.2011.
Ne sećam se tačno koje je vreme bilo, pitam ja mamu, jel ti stigao neki SMS od mt:s-a? Kaže nije. Hmmm, ne budem lenja, pa okrenem mt:s korisnički servis i pitam šta je u pitanju. I nakon cca 10ak minuta čekanja, javi se neka teta, koja mi ljubazno objasni kako je sad vikend i kako će biti verovatno rešeno u ponedeljak. Zahvalim se i kažem sebi, ajde da sačekamo i taj ponedeljak. 

Dan 3. Ponedeljak, 14.11.2011.
U večernjim časovima pozovem opet korisnički servis mt:s-a, ispričam sve, operateru i kaže ona meni da VIP još uvek nije odobrio zahtev za prelazak. Ok, okrenem ja VIP-ov korisnički servis, njihov operater mi kaže da je odobren prelazak danas u 16:02. Zahvalim se i opet okrenem korisnički servis mt:s-a i prenesem im razgovor sa operaterom vip-a. Aha, jeste, ali sad morate sačekati da to prođe kroz naš sistem. Tu već polako počinjem da gubim živce i pitam se, šta li bi bilo, da sam rešila da prebacim postpejd broj. 

Dan 4. Utorak, 15.11.2011.
Stižu mojoj mami tri poruke od mt:s-a. Prva je glasila kako će joj broj biti aktiviran 18.11. Druga u kojoj piše da će broj biti aktiviran 16.11. (Obe stižu u jednom minutu) i odmah zatim stiže sms da (ne mogu citirati) se aktivacija kartice odlaže zbog nečeg. 

Dan 5. Sreda, 16.11.2011.
U popodnevnim časovima, zovem korisnički servis mt:s-a i ljubazno objasnim situaciju, dam svoje podatke, sačekam neki minut da operater proveri i kaže da ne zna kada će mi biti aktivirana kartica i onda kreće priču nešto oko sistema (verujte mi, taj deo me već apsolutno ne zanima) i samo sam se zahvalila operateru i upitala, ako mi ne uključe broj do 06:00 narednog dana, mogu li doći i podneti zahtev za raskid tog ugovora o prelasku, ili kakogod se to već zvalo, jer mi je muka više od svega. Ne sećam se šta je odgovorio, tako da ne mogu napisati odgovor.

Dan 6. Četvrtak, 17.11.2011.
Poruka još nije stigla. Lagano završavam kaficu i spremam se za odlazak u mt:s da završim sa tim. 

Jednu poruku želim da uputim svima. Ako nešto želite da odradite, onda se lepo spremite, "naštelujte" sisteme da rade kako treba, nemojte narodu trenirati živce i bićemo svi srećni i zadovoljni. 
 
Edit: i dalje je dan 6. u pitanju, ali, nakon objavljivanja ovog posta i RT istog na tviteru, mi se javio neki ljubazni čika/čike/ko već vodi njihov nalog na tviteru i problem će u toku noći rešen, tj. od noćas bi trebalo kartica da postane aktivna.
Ovim putem želim da se zahvalim svima koji su RT moj post, a naravno i onima koji su pomogli da se ovaj problem reši.
Ukoliko želite, možete pratiti mt:s i na twitter-u, a moja vam je topla preporuka, ukoliko vam iskrsne neki problem, na taj način ga možete najbrže rešiti.  

[Odgovori]

Za ov sa MTS-om predlažem upotrebu oštrijih reči uz povišen ton. Bolje njihovi živci da stradaju nego naši.
To sam i ja primenila jednom prilikom kada sam ocu otvarala postpaid kod njih. Davno bilo, ali se sećam da je njega mrzelo da se bakće time, pa je sve išlo na moje ime. Naravno da su kasnili sa ispunjavanjem svojih obaveza (iz samo njima znanih razloga, mada obožavaju da krive "sistem") i naravno da sam urgirala. E, onda su se pozvali na vikend i tu su dobili dnevnu dozu neprijatnosti od mene.
Znate kad su uključili telefon? U roku od pola sata.
Vikend malo sutra!

Svako dobro i što manje stresa ;)

Comment by Patofna (11/17/2011 09:43)

Maltretiramo Te Stalno, MTS [Odgovori]

Meni je trebalo samo 8 dana da naručim telefon kod "prijatelja" .
Da oni meni treba da daju novac, pa i da razumem odlaganje, ali ja njima treba da uručim 360e i oni neće pa neće. Ali može im se, ni ostali nisu bolji, tako da od konkurencije korisnici nemaju ništa, tj imaju svakodnevno spamovanje.

Comment by Marko (11/17/2011 09:19)

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me