Beograd, glavni grad

Na početku teksta moram napisati sledeće: ja ne mrzim Beograd, ne mrzim sve ljude u njemu, čak imam dosta dobrih prijatelja koji žive tamo, ja mrzim samo onaj deo koji je toliko već opsednut njim, da se ponaša kao da ostatak Srbije ne postoji. Ok, razumem, glavni grad, sve to stoji, ali mislim da ga preteruju i to mnogo. 

Svaka vest, ma koliko važna počinje sa "u Beogradu....", čak i ako se u nekom delu Srbije desilo nešto važnije, to spada pod "ostalo". Svi važni događaji se uglavnom dešavaju u Beogradu, sve ode u Beograd, večito se političari žale kako je život tamo jako skup, a mi ostali? Gde smo mi u svemu tome? 

I milion puta sama sebi kažem, nemoj čitati i slušati vesti, nikada ništa pametno nećeš čuti, samo ćeš trošiti svoje živce nervirajući se, a ništa nećeš promeniti.

E pa, vala od danas bojkotujem sve novine, vesti koje su "usko specijalizovane" za naš glavni grad. Neka me nazovu kako god hoće, neka me mrze, ali meni je više preko glave svega!

 

Prelazak iz vip-a u mt:s - NEMOGUĆA MISIJA!!!!

Rešim ja da prebacim mamin pripejd broj iz VIP-a u MTS, pošto ne želi još jednu karticu, a ne bi da menja broj i tako krećem u "pustolovinu".

Dan 1. Sreda, 9.11.2011.
Ulazim u poslvnicu mt:s-a u Nišu u Obilićevom vencu. Tamo me dočeka jako ljubazna gospođa, sa kojom obavim posao za tri i po minuta. Kaže bićete obavešteni putem SMS-a u roku od 48h da li je odobren prelazak kod nas u mrežu ili ste odbijeni. Potpišem papire, dobijem karticu, zahvalim se i dođem kući. Razmišljam u sebi - ok, sad je sreda veče, znači u petak uveče ističe tih 48h i pošto sam karticu registrovala kod vip-a, mislim da ne bi trebalo biti problema oko prelaska, a i rekla mi je da će mi onda ujutru oko 6 aktivirati i moći da ubacim karticu koju sam dobila od njih. Ok, prenesem ja to sve mami. 

Dan 2. Subota, 12.11.2011.
Ne sećam se tačno koje je vreme bilo, pitam ja mamu, jel ti stigao neki SMS od mt:s-a? Kaže nije. Hmmm, ne budem lenja, pa okrenem mt:s korisnički servis i pitam šta je u pitanju. I nakon cca 10ak minuta čekanja, javi se neka teta, koja mi ljubazno objasni kako je sad vikend i kako će biti verovatno rešeno u ponedeljak. Zahvalim se i kažem sebi, ajde da sačekamo i taj ponedeljak. 

Dan 3. Ponedeljak, 14.11.2011.
U večernjim časovima pozovem opet korisnički servis mt:s-a, ispričam sve, operateru i kaže ona meni da VIP još uvek nije odobrio zahtev za prelazak. Ok, okrenem ja VIP-ov korisnički servis, njihov operater mi kaže da je odobren prelazak danas u 16:02. Zahvalim se i opet okrenem korisnički servis mt:s-a i prenesem im razgovor sa operaterom vip-a. Aha, jeste, ali sad morate sačekati da to prođe kroz naš sistem. Tu već polako počinjem da gubim živce i pitam se, šta li bi bilo, da sam rešila da prebacim postpejd broj. 

Dan 4. Utorak, 15.11.2011.
Stižu mojoj mami tri poruke od mt:s-a. Prva je glasila kako će joj broj biti aktiviran 18.11. Druga u kojoj piše da će broj biti aktiviran 16.11. (Obe stižu u jednom minutu) i odmah zatim stiže sms da (ne mogu citirati) se aktivacija kartice odlaže zbog nečeg. 

Dan 5. Sreda, 16.11.2011.
U popodnevnim časovima, zovem korisnički servis mt:s-a i ljubazno objasnim situaciju, dam svoje podatke, sačekam neki minut da operater proveri i kaže da ne zna kada će mi biti aktivirana kartica i onda kreće priču nešto oko sistema (verujte mi, taj deo me već apsolutno ne zanima) i samo sam se zahvalila operateru i upitala, ako mi ne uključe broj do 06:00 narednog dana, mogu li doći i podneti zahtev za raskid tog ugovora o prelasku, ili kakogod se to već zvalo, jer mi je muka više od svega. Ne sećam se šta je odgovorio, tako da ne mogu napisati odgovor.

Dan 6. Četvrtak, 17.11.2011.
Poruka još nije stigla. Lagano završavam kaficu i spremam se za odlazak u mt:s da završim sa tim. 

Jednu poruku želim da uputim svima. Ako nešto želite da odradite, onda se lepo spremite, "naštelujte" sisteme da rade kako treba, nemojte narodu trenirati živce i bićemo svi srećni i zadovoljni. 
 
Edit: i dalje je dan 6. u pitanju, ali, nakon objavljivanja ovog posta i RT istog na tviteru, mi se javio neki ljubazni čika/čike/ko već vodi njihov nalog na tviteru i problem će u toku noći rešen, tj. od noćas bi trebalo kartica da postane aktivna.
Ovim putem želim da se zahvalim svima koji su RT moj post, a naravno i onima koji su pomogli da se ovaj problem reši.
Ukoliko želite, možete pratiti mt:s i na twitter-u, a moja vam je topla preporuka, ukoliko vam iskrsne neki problem, na taj način ga možete najbrže rešiti.  

Telenor Crna Gora - moje iskustvo

Posto sam u Srbiji postpejd korisnik, a kako sam za Telekomov postpejd kasno saznala da moram da ostavim depozit zbog jednog zakasnelog placanja racuna (no o tome u drugom blog postu), VIP-ovu postpejd karticu nisam htela koristiti jer im je roming skup, resim se da uzmem Telenor pripejd karticu Crne Gore. Resila sam se da uzmem njihovu karticu jer u svakom mestu mozete videti da je preplavljen plakatima na kojima izmedju ostalog stoji da za 3 eura mozete aktivirati 15 internacionalnih minuta. E kad to videh, reko super, taman ce da me pokrpi za letovanje, kad ono medjutim. Vratimo se mi iz Petrovca, ubacim karticu aktiviram tih 15 minuta i ujutru me saceka jedno neprijtno iznenadjenje. Pokusam da okrenem mamu, a teta mi kaze kako nemam dovoljno kredita na racunu. Hmmm, kako nemam, pa jesam juce aktivirala te minute, koji inace vaze samo 5 dana(a ne daj Boze da napisu da su ti minuti ograniceni). Na jedvite jade uspem da dobijem korisnicki servis. Btw, ako pokusavata da dobijete korisnicki servis na broj 1188, morate da udjete u bar dva menija da bi imali opciju razgovor sa operaterom(jos jedan veliki minus). Javi mi se neka devojka(zena), obrazlozim ja njoj situaciju, kako ne mogu da zovem Srbiju i kako pri proveri stanja na *147# nemam ni kredita, a ni sekundi (koje sam aktivirala), onda ona meni kaze kako ja imam 900 sekundi za internacionalne pozive. Dobro, ajde, rekoh sama sebi, ako tebi ne pokazuje na telefonu, a njoj pokazuje, onda znaci da ih ipak imas, mani se toga, resavaj sledece. I na moje pitanje zasto ne mogu da zovem Srbiju sa tih 15 internacionalnih minuta, njen odgovor je bio da ti minuti ne ukljucuju Srbiju. Hmmmm, a mi onda nismo odvojene drzave? Pa kao za Srbiju mi imamo druge pogodnosti. Aman, na prodajnom mestu mi je zena rekla da vaze za Srbiju, inace ne bih i kupovala, sta ce mi? Da zovem Kazahstan? Razumem ja Vas, rece teta iz KS, ali to ne vazi za Srbiju. E tu sam vec popi****. Pa reko gde na reklami stoji da nije ukljucena Srbija? Gde su sitna slova, bilo kakvo obavestenje? Pa treba da kupite na ovlascenom mestu, oni ce mi reci ili da zovem KS pa ce me oni uputiti. OMFG!, Dobro, rekoh. Posto ovo spada u neku vrstu obmane/prevare, sta cemo sad? Jel treba da tuzim Telenor da mi vrate kredit (princip je u pitanju) ili sta? Pa posto je sad nedelja, zovite ujutru, pa cemo podneti zahtev da Vam vrate kredit. Ujutru sam zvala, javila se opet ta devojka (koja moram priznati bila je jako fina) i ona uputi zahtev negde tamo da oni meni vrate kredit i rece da ce me nazvati. I vec posle par sati, me zove i kaze kako su mi vracene pare, tj dodate na racun. Hvala lepo, dovidjenja.  

Moje iskustvo je da izbegavate Telenor CG. Nikada ne znate sta je jos "zavijeno" pod jako dobrom reklamom, a steta je provesti odmor ispravljajuci krive drine. Prema tome, moja topla preporuka, ako ne zelite da koristite svoj postpejd broj u romingu, onda lepo kupite kod nas neku pripejd karticu i nece vas boleti glava. Dolazni pozivi se uglavnom tarifiraju po pozivu a ne minutu i to je nekih 10ak dinara/poziv i mirna glava na kraju.  

 

  klik na sliku za uvecani prikaz